loading...
ورزش
جدید ترین ویدیو های سایت
آخرین ارسال های انجمن
ورزش بازدید : 42 سه شنبه 26 آبان 1394 نظرات (0)

تیموریان بهترین بازیکن دیدار با گوام شد

دیدار تیم‌های ملی ایران و گوام با برتری 6 بر صفر به سود تیم ملی ایران به پایان رسید تا ایران با این برد فقط یک گام دیگر تا صعود به مرحله بعدی فاصله داشته باشد.

در پایان این دیدار آندرانیک تیموریان که در این دیدار بازوبند کاپیتانی تیم ملی ایران را بر بازو بسته بود، به عنوان بهترین بازیکن این میدان انتخاب شد.

 

ورزش بازدید : 17 جمعه 22 آبان 1394 نظرات (0)

نتیجه بازی ایران - ترکمنستان :

ایران 3 - ترکمنستان 1

تیم ملی فوتیال ایران  توانست با به ثمر رساندن سه گل ضمن انتقام تساوی دور رفت به عنوان تیم اول گروه لقب بگیرد.

ورزش بازدید : 22 پنجشنبه 21 آبان 1394 نظرات (0)

گلوتامین ماسل فارم:👆

همه چیز درباره گلوتامین ( پودری برای رشد عضلانی ) گلوتامین یکی از اسید امینه هایی که خود بدن قادر به ساخت آن میباشد به همین دلیل هم تا چندی پیش جز آمینو اسید های غیر ضروری دسته بندی میشد زمانی که نیاز بدن به این آمینو اسید در شرایط ویژه ای مانند ورزش و عفونتها افزایش پیدا میکند مقادیری که بدن تولید میکند کفاف نیازش را نمیدهد و به همین دلیل هم این آمینو اسید جزو امینو اسید های نیمه ضروری تقسیم بندی شد. محل اصلی ذخیره و تولید این آمینو اسید در بدن عضلات هستندگلوتامین با ذخیره ی آب در عضلات مراحل سنتز پروتئین و رشد عضلانی را فراهم میسازد.اگر مقادیر گلوتامین در عضلات کاهش یابد تعادل آب و حفظ آن در عضله با مشکل مواجه میشود و همین موجبات از دست دادن حجم عضلانی را فرهم میسازد.این آمینو اسید به خصوص برای پرورش کارها که به علت تمرین شدید نیازشان به گلوتامین افزایش پیدا میکند از اهمخییت خاصی برخوردار میباشد.



در چندین تحقیق مشخص شده که گلوتامین میتواند عضلات را در شرایط آنابولیک خوبی قرار دهد و باعث افزایش حجم آنها شود.علاوه بر این گلوتامین بهبود عضلات را بعد از یک تمرین سنگین افزایش میدهد.و بعضی از ورزش کاران از دم عضلانی بهتر و افزایش قدرت عضلانی بیشتر سخن میگویند.عده ی دیگری هم افزایش وزن و ... رو بعد از مصرف اون گزارش میکنند و افزایش گیلکوژن عضلات و آب در آنها میتواند توجیه کننده ی این مسائل باشد.

ویژگی ها:
1_وضعیت کلی گلوتامین سطح بدن را با افزایش جذب فردی، Bioavailability و هضم، بالانس و افزایش میدهد.
2_تغذیه بدن از یک منبع اختصاصی گلوتامین در نهایت منجر به اشباع مطلوب بافت عضله میشود .
3_گلوتامین سری کور ماسل فارم یک محصول منحصر به فرد خالص است ، در عین حال ترکیبی از گلوتامین های گوناگون دارای طیف وسیعی از مزایا.
4_این محصول به شما در بازسازی و بازیابی حتی در سخت ترین تمرینات کمک شایانی مینماید.
5_سریعترین و موثر ترین در نوع خود

ورزش بازدید : 24 پنجشنبه 21 آبان 1394 نظرات (0)

کراتین ماسل فارم:👆

کراتین ترکیبی ارتقاء یافته با جذب بالا و حمایت کننده ATP (سیستم انرژی بدن) در تمرینات ورزشی که منجر به رشد عضلات میشود.

ویژگی ها:
پشتیبانی از انرژی انفجاری حین تمرین،انرژی ATP و در مجموع قدرت
افزایش قدرت و استقامت
بدون نیاز به دوره بارگیری
ترکیبی از چند نوع کراتین که هرکدام تاثیرات خود را دارند:
کراتين نيترات
کراتين AAB (کراتين آلفا آمينو انبوتيرات)
دي کراتين مالات
کراتين مگناپاور (کراتين منيزيم کلات)
کراتين مونوهيدرات

دوز پیشنهادی مصرف: روزانه 1 پیمانه ( 5 گرم) همراه آب زیاد مصرف شود...

ورزش بازدید : 17 پنجشنبه 21 آبان 1394 نظرات (0)

چرا استفاده از کربوهیدرات ؟

💪هضم کربوهیدرات ها سریع تر صورت می گیرد و فشار کمتری بر معده اعمال می کنند.
💪کربوهیدرات ها سریع تر از معده خارج می شوند.
💪سوخت و ساز پروتئین برای تولید انرژِ باعث کم آبی در زمان تمرین های بدنی می شود ، زیرا برای دفع مواد زاید حاصل از تجزیه اسید های آمینه از طریق ادرار به آب بیشتری نیاز است.
💪کربوهیدرات ها هم در حین تمرین های کوتاه مدت و هم در جریان تمرین های طولانی ، عامل اصلی تولید انرژی محسوب می شوند
🚵🚴🏃🏻🏂
غذای ورزشکاران استقامتی باید به اندازه کافی کربوهیدرات داشته باشد تا ذخایر گلیکوژن کبد و عضلات ترمیم شود.همچنین منطقی است که برای شروع تغذیه ویژه، از ۴۸ ساعت قبل از مسابقه شدت برنامه تمرینی کاهش یابد.

ورزش بازدید : 21 پنجشنبه 21 آبان 1394 نظرات (0)

بهترین تغذیه قبل از مسابقه

 

تغذیه قبل از مسابقه دو هدف عمده را دنبال می کند:
 1-پیشگیری از گرسنگی حین و قبل از رقابت.
 ۲-حفظ سطح قند خون مناسب جهت عملکرد مناسب عضلات در خلال رقابت و فعالیت ورزشی.
بسیاری از ورزشکاران وعده غذایی قبل از تمرین یا رقابت را حذف می کنند، بخصوص اگر این رقابت یا تمرین در صبح انجام گردد. حذف نمودن وعده غذایی قبل از تمرین صبحگاهی سبب پائین آمدن سطح انرژی بدن و کاهش کارایی ورزشکار می گردد.این امر به خصوص زمانی به چشم می آید که فعالیت ورزشی بیش از ۳۰ دقیقه طول بکشد یا شامل ورزش های شدید باشد

 

تغذیه قبل از مسابقه دو هدف عمده را دنبال می کند:
 1-پیشگیری از گرسنگی حین و قبل از رقابت.
 ۲-حفظ سطح قند خون مناسب جهت عملکرد مناسب عضلات در خلال رقابت و فعالیت ورزشی.
بسیاری از ورزشکاران وعده غذایی قبل از تمرین یا رقابت را حذف می کنند، بخصوص اگر این رقابت یا تمرین در صبح انجام گردد. حذف نمودن وعده غذایی قبل از تمرین صبحگاهی سبب پائین آمدن سطح انرژی بدن و کاهش کارایی ورزشکار می گردد.این امر به خصوص زمانی به چشم می آید که فعالیت ورزشی بیش از ۳۰ دقیقه طول بکشد یا شامل ورزش های شدید باشد

ورزش بازدید : 95 پنجشنبه 21 آبان 1394 نظرات (0)

تمرینات شوک دهنده سوپرست در سوپرست

بدون شک تمرینات سوپرست به عنوان شوک دهنده شماره یک به حساب می آیند. مزایائی که این تکنیک برای بدنسازان دارا می باشد بی شمار است. برای مثال، در قیاس با تمرینات معمولی فیبرهای عضلانی بیشتری در طول تمرین وارد عمل می شوند. هورمون رشد بیشتری ترشح می شود. افزایش دانسیته (چگالی) و میتوکندری (اتاقک ـ سوخت ساز) که منجر به تولید بیشتر انرژی می شود، رخ خواهد داد

 

 

به ادامه مطلب بروید

ورزش بازدید : 18 پنجشنبه 21 آبان 1394 نظرات (0)

⚡️⚡️عنصری که به کاهش وزن کمک می کند⚡️⚡️

کلسیم به ویژه در دوران یائسگی اهمیت دارد زیرا پوکی استخوان و چاقی دو مشکل شایع در این دوران به شمار می روند.

چاقی یکی از مشکلات بهداشتی شایع در سراسر جهان است و روز به روز بر آمار آن افزوده می شود. روش های بسیاری برای کاهش وزن و حفظ تناسب اندام پیشنهاد شده است اما یک رژیم غذایی اصولی به همراه ورزش مناسب بهترین راه برای رسیدن به وزن ایده آل و حفظ آن است.

مطالعات اخیر نشان می دهند که مصرف کلسیم با شیوع کمتر اضافه وزن، چاقی و مقاومت به انسولین همراه است. همچنین مشخص شده است که مصرف كم كلسیم و فراورده‌های لبنی موجب افزایش خطر ابتلا به فشار خون بالا، مقاومت به انسولین و دیابت می شود.

بر اساس مطالعات مصرف كلسیم ‌باعث مهار لیپوژنز (تولید چربی) و تحریك لیپولیز (تجزیه چربی) خواهد شد. نکته جالب در این تحقیقات این بود كه كلسیم با منشا لبنیات نسبت به مکمل های کلسیم موثرتر عمل می کند.


گرچه این تحقیقات بیانگر اثر کلسیم در کاهش وزن هستند اما باید بدانید که این ماده معدنی به تنهایی معجزه نمی کند. به عقیده متخصصان اثر کلسیم زمانی مشاهده می شود که فرد کالری دریافتی را کاهش داده و ورزش را نیز در برنامه روزانه خود بگنجاند. کلسیم به ویژه در دوران یائسگی اهمیت دارد زیرا پوکی استخوان و چاقی دو مشکل شایع در این دوران به شمار می روند و مصرف منابع کلسیم هر دو اختلال را کنترل می کند.

ورزش بازدید : 27 پنجشنبه 21 آبان 1394 نظرات (0)

چرا دگزامتازون خوب نیست؟

متأسفانه پزشکان و بیماران علاقه‌ی خاصی به این دارو دارند، چون به سرعت التهاب، تب و عوارض کوفتگی عضلانی را از بین می‌برد، داروی بتامتازون، دگزامتازون، تریامسینولون، داروهای تزریقی کورتون‌دار است، این دارو مانند شمشیر دو لبه عمل کرده و عوارض خطرناکی برای سیستم ایمنی بدن دارد.

کورتون هرچند علائم بیماری را کاهش می‌دهد اما بیماری را از میان نمی‌برد.کورتون مانع رسوب کلسیم در استخوان‌ها می‌شود و فرآیند استخوان‌سازی را کاهش می‌دهد. فشار خون، چاقی، مشکلات بینایی از قبیل کاهش بینایی، آب مروارید، آب سیاه، خونریزی گوارشی، اختلالات بسیار شدید هورمونی از دیگر عوارض دگزامتازون است.

ورزش بازدید : 12 چهارشنبه 20 آبان 1394 نظرات (0)

آیا با سرماخوردگی می شود تمرین کرد؟

گلودرد احساس بسیار بدی است. درد عضلات و بینی که از آن آبریزش دارید نیز تکمیل کننده این حس است اما اگر با تمام این احوال حس و حال تمرین دارید ، آیا باید تمرین کنید یا خیر؟

جدا از این می توانید برای دیگران در باشگاه احتمال مریض شدن داشته باشید دیگر چه خطراتی وجود دارد که بخواهید با احوال مذکور تمرین کنید؟

خبر خوبی که داریم این است: کسانی که ورزشکارند از مریضی سریع تر رها می شوند و علائم کمتری را نسبت به افراد بی تحرک تجربه می کنند. بر اساس تحقیقاتی که سال 2011 انجام شده اطلاعات جالبی درباره سرماخوردگی و تمرین کردن در دوره آن به دست آمده است که در قالب پرسش و پاسخ از محققان آن می توانید در جریان نتایج قرار بگیرید. وقتی که حس می کنید در آستانه سرماخوردگی هستید ، آیا باید برنامه تمرین را تغییر دهید؟

اگر حس می کنید در آستانه یک سرماخوردگی عادی هستید ، می توانید بدون محدودیت خاصی تمرین کنید. اگر بعد از تمرین حس کردید حالتان بدتر شد ، باید تمرین را متوقف کنید ، چند روز استراحت دهید یا در حد 50 از توان خود تمرین کنید. مثلاً به جای 30 دقیقه هوازی فقط 15 دقیقه کار کنید یا به جای 5 ست از یک حرکت فقط 1 ست از آن را اجرا کنید.

فقط یک قانون را مد نظر قرار دهید: اگر علائم شما شامل آبریزش بینی گلوی خشک یا عطسه است برای تمرین کردن مشکلی ندارید. اما اگر علائمی مثل احتقان سینه ، درد عضله ، ناراحتی معده و ... دارید باید استراحت کنید.

 

وقتی که وسط سرماخوردگی هستیم چه باید بکنیم؟ آیا عرق کردن به بهبودی بیماری کمک می کند؟

اگر تب دارید در خانه بمانید. همچنین ، اگر علائم معده درد دارید باید استراحت کنید. اگر حس خستگی دارید دلیلی برای تمرین کردن وجود ندارد. علاوه بر این شما طی 5 روز اول از 7 روز حالت مسری دارید. استراحت کردن اجازه می دهد که سیستم ایمنی بدن ریکاوری شود. زود بخوابید و خواب اضافی داشته باشید ، مقدار زیادی مایعات بنوشید و از داروهای سرماخوردگی استفاده کنید یا حتی از ایبوپروفن استفاده کنید.



از چه زمانی می شود تمرینات را مجدداً شروع کرد؟

باید به بدن توجه کنید. سرماخوردگی معمولاً 7 تا 10 روز طول می کشد اما ریکاوری آنفلوآنزا می تواند 2 تا 3 هفته طول بکشد. بستگی به شدت آن دارد. طی 3 تا 4 اول بعد از مریضی با 100 درصد توان تمرین نکنید. با 75 درصد از شدت نرمال آغاز کنید ( چه هوازی چه وزنه ) و بعد از هفته اول به تدریج شدت را بالا ببرید. اگر خیلی زود تمرین را شدید کنید فاز ریکاوری طولانی می شود.

ورزش بازدید : 40 چهارشنبه 20 آبان 1394 نظرات (0)

رابطه بین خواب و هورمون تستسترون😴😴😴😴😴

یکی از اصلی ترین شرایط ریکاوری عضلات ، خواب مناسب و کافی است. باید این نکته را بدانید که ترشح هورمون رشد بعد از 90 دقیقه در مرحله 4 خواب به حداکثر خود می رسد. بسیاری از افراد از ارزش گرانبهای خواب غافلند. اما همین امر به ظاهر ساده باعث نیرو بخشیدن به وجودتان در طول روز خواهد شد و یا به بیانی دیگر بدن انسان بدون خواب کامل و باکیفیت نمی تواند ریکاوری لازم را پس از انجام یک تمرین سخت به دست آورد. در نتیجه بدن وارد حیطه کاتابولیک شده و ترشح هورمون کورتیزول که یکی از دلایل تخریب عضله محسوب می شود افزایش خواهد یافت. حالا رابطه بین خواب و تستسترون چیست؟

تحقیقات جدید عوارض ناشی از کمبود خواب را بر روی مردان جوان با میانگین سنی حدوداًٌ 24 سال آزمایش کرده اند. این افراد سه شب را در آزمایشگاه سپری کردند و هر شب 8 ساعت خواب شبانه داشتند. سپس گروهی دیگر به مدت 8 شب کمتر از 5 ساعت خواب شبانه تحت آزمایش قرار گرفتند. دانشمندان میزان فشار خون این افراد را هر 15 الی 30 دقیقه برای 24 ساعت اندازه گرفتند. نتایج نشان می داد افرادی که در طول شب فقط 5 ساعت خواب شبانه داشتند میزان ترشح هورمون تستسترون 10 الی 15 درصد در روز بعد ساعات بین 2 بعدازظهر الی 10 شب کاهش یافت و از طرفی دیگر این کمبود خواب باعث تأثیر سوء در خلق و خوی این افراد در طول روز گذاشت.

بسیاری از بدنسازان از اوج ترشح هورمون تستسترون در هنگام خواب شبانه آگاه نیستند. به هر حال خواب بی کیفیت و منقطع می تواند میزان ترشح این هورمون آنابولیک را در مردان مختل کند. دانشمندان اذعان دارند اصلاً مهم نیست که چند سال دارید ، اگر خواب مناسب و کافی نداشته باشید ، مطمئن باشید با کاهش ترشح این هورمون مواجه خواهید شد.

مطالعات اخیر نشان می دهد که ترشح هورمون کورتیزول هیچ ارتباطی به میزان کمبود خواب شبانه نخواهد داشت. بنابراین کاهش هورمون تستسترون باعث افزایش ترشح هورمون کورتیزول نخواهد شد.

یکی دیگر از دلایلی که فرد باید از خواب مناسب برخوردار باشد این است که تا بدن استراحت کافی در طول شب نداشته باشد نمی تواند وظیفه ی خود را به نحو احسن در طول روز انجام دهد. مطالعات پی در پی ثابت کرده است که کمبود خواب ارتباط تنگاتنگی با ثبات انسولین و افزایش چربی بدن خواهد داشت. از طرف دیگر بیماری دیابت را در افرادی که مستعد این بیماری هستند رقم خواهد زد.

پزشکان عقیده دارند هر فردی در طول شبانه روز به حداقل 7 ساعت خواب شبانه کامل و باکیفیت برای رسیدن به انرژی کامل و روحیه خوب نیاز خواهد داشت. حال اگر فرد موردنظر شغلش به نحوی باشد که فکرش در طول روز به واسطه مشغله کاری اش بیش از حد نرمال درگیر باشد مطمئناً این مدت زمان خواب شبانه باید افزایش یابد. اما باید توجه داشته باشید که خواب بیش از حد می تواند مرگ و میر را افزایش دهد.

تعداد صفحات : 5

درباره ما
دنیای ورزش :اخبار ،نتایج ،زمان پخش ،عکس و ویدیو از دنیای ورزش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    کانال رسمی ما در تلگرام

    آمار سایت
  • کل مطالب : 172
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 1,849
  • بازدید کلی : 12,872
  • جدول پخش ورزش از تلویزیون